Articles, Blog

Heartbreaking Win

November 9, 2019


– Oh, Isaiah’s in trouble. Mom had to roll down that big
recycling bin this morning. – I didn’t even put it in the right spot. I was stressed. – Ready for school kiddo? – Do what? – I’m going to Dunkin
after you guys leave. – Oh you are? – Yes – Why? – Cause our creamers bad. – I can bring you back one. – That’s over an hour.
– Oh my gosh. – I gotta get my day started. – You’ll be fine. – I’m gonna go to, I already have my keys. – Oh, I dropped my keys. I already have my keys. I’m not saying its a healthy addiction, but it’s an addiction. I need my coffee. Bye kiddo. Love you. Hey, come on. All the way over, go ahead. Truck dog. We’re not going to a place
that has puppy treats just so you know. We have a ton to do today before our cruise getting ready to go and not ready, feels like we just got home cause we did just get home. Not just packing and
everything else that’s required but getting like the house picked up and just things done that need to be done that have been neglected. Getting the refrigerator fixed cause that’s still broken. The refrigerator repair
guy’s supposed to be here today though so… Good news, we got Chinese for lunch. Bad news, we got Chinese for lunch because the refrigerator’s broken. We need a new fridge.
– Yeah. – They don’t fix leaks on refrigerators this has a refrigerant
leak so it’s icing over and it’s not cooling. Here’s the problem, this is obviously a match set so this is the refrigerator and then it’s got this divider here but this is the fridge and the freezer are actually separate. They still have this refrigerator you can still buy this refrigerator but it only has three stars oh, and Priscilla has antlers on – I just did a laugh (laughing) – Just wanted to point that out. It only has three stars because they only last like two years and they get refrigerant leaks, go figure. It’s $1,400.00, I don’t
wanna spend $1,400.00 on something that’s only
gonna last two years just cause it matches. I don’t know what to do and I don’t wanna have
mismatched appliances in here. I mean, if we have to we have to I just don’t want to. It was kinda like the
crown jewel of the kitchen. – Yeah – This massive fridge freezer combo and we’re looking at like
to replace them as as a set we’re looking at like $4,000.00. – Oh wow – Yes I don’t know what to do. Fortunately, I don’t have
to worry about it because – We’re going out of town. – We don’t have to cook for a week because we’re going on
a cruise. (laughing) ♪ Gotta get ♪ ♪ Gotta get ♪ ♪ Gotta get ♪ ♪ Gotta get ♪ ♪ Gotta get it right now ♪ ♪ Yeah push all the limits
with you right now ♪ ♪ Gotta get it ♪ (rock music) (upbeat music) ♪ I wake up flex ♪ ♪ Thumb down that check ♪ ♪ No drip this wet ♪ ♪ Tell em run it up ♪ ♪ No sleep no rest ♪ ♪ Might crash might wreck ♪ ♪ But first I stretch ♪ ♪ Tell em run it up ♪ – Girl those shoes, go ahead take a walk. Go that way.
– Can you walk? – Walk, lets see.
– Walk over there. – Aww, so nice, little spin.
– Do a spin. – Do a spin. Spin. Oh, beautiful. Love your shoes. Do you like your shoes? – You like em? They’re comfy right? – Say they feel a little weird mom cause they have heels. – Yeah well… – They’re not flats like she’s used to. – It’s so hard to find shoes like she needed something that you know go with dresses. – Yeah – I think they’re super cute. She’ll get used to them. She likes to stomp in them. – She does. Every time Abbie’s trying
on anything with heels she likes to stomp. – She looks like a baby calf.
– So we’ve got some formal dinners on the cruise.
– Yeah – They actually have,
one thing we found out they have a little bit of an exemption for Autism on the Seas families
because of like sensory needs like if your child has sensory
issues with wearing a suit or a fancy dress then obviously
you don’t have to do that so that was pretty cool but… – We got her like little maxi dresses. – Yeah – I got her a long maxi
dress and stuff so… – Skorts and maxi dresses and
not too formal, comfortable. – You look cute. She doesn’t to mind them. – Nope, you like them? – They’re Sketchers. They’re super comfy. – You like them? Yeah. – Dads dress shoes that he
got for Vegas were Sketchers. They’re comfy. – Yeah mine too. – What’s up? – She’s walking in em. – You’re gonna eat dinner in a little bit. Nanny’s coming. She is cause mom and I
have to go to something fun and exciting and super
sad all at the same time. My voice cracked a little bit like I’ve been thinking about it. – I have not. – I’m trying to explain to her that we’re not leaving for long. Last time we left was for days. – [Nanny] I like that jacket. I’m waiting for it to be too big for you. – What’s up? You’re gonna go out to
dinner in a little bit okay? Cause we don’t have a
refrigerator that works. It’s broken. – [Nanny] Would you like
me to kick it for you. Here I’ll fix it. – What are you gonna tell me? – [Nanny] Oh, so my lunch meat went bad? Aww man. – It did, we had to throw everything out. – Pretzels – Well, how bout you wait,
cause you just had some chips. – Nature Valley bar. – So, how bout you wait
until you eat okay? – You’re gonna go to dinner with Nanny. – [Nanny] Girl, we’re going on a date. It is Friday. – You’re going on a date. – Love you. We’ll be back and then we’re gonna spend a whole week together okay? We’ll see you in the morning though. You’ll probably be asleep
by the time we get home. We gotta drive a long ways. – Yeah, hour and a half. – Bye (laughing) See you in a little while. – First time we’ve ever
been late to a football game and it’s the last one. Yeah, we in the boondocks now. (cheering) ♪ Boxes are defeating ♪ ♪ Purpose always fleeting ♪ ♪ I poise questions to the ceiling ♪ ♪ like an answer gonna come ♪ ♪ Truth is too revealing ♪ ♪ Life is easier concealing ♪ ♪ All emotions to the star
on your heart go numb ♪ ♪ (Mumbles) was right ♪ ♪ I just wanna feel alive ♪ ♪ I feel hurt all the time ♪ ♪ I can’t see straight ♪ ♪ I’ve been running on the free way ♪ ♪ I get blinded by the headlights ♪ ♪ They go past me ♪ ♪ I see the last me ♪ ♪ I ever will be ♪ ♪ That got me asking ♪ ♪ If living this lightly ♪ ♪ Was having the right thing ♪ ♪ Or should I been a little
more focused on the place ♪ ♪ That my feet needed to go ♪ ♪ They go past me ♪ ♪ I see the last me ♪ ♪ I ever will be ♪ ♪ And that got me asking ♪ ♪ If living this lightly ♪ ♪ Was having the right thing ♪ ♪ Or should I been more focused
on where feet wanted to go ♪ ♪ If I die right now ♪ ♪ Not gonna lie, I have a few regrets ♪ ♪ Should’ve spent more time out biking ♪ ♪ instead of smoking cigarettes. ♪ ♪ I should have worked more on music ♪ ♪ Instead of alternating sex ♪ (cheering) (cheering) ♪ They go past me ♪ ♪ I see the last me ♪ ♪ I ever will be ♪ ♪ And that got me asking ♪ ♪ If living this lightly ♪ ♪ Was having the right thing ♪ ♪ Or should I been a little
bit more focused on the place ♪ ♪ That my feet needed to go ♪ ♪ As they go past me ♪ ♪ I see the last me ♪ ♪ I ever will be ♪ ♪ And that got me asking ♪ ♪ If living this lightly ♪ ♪ Was having the right thing ♪ ♪ Or should I been more focused
on where feet wanted to go ♪ (soft music) – Look dad’s crying too. – I don’t cry, shut up. Don’t say stupid things. – Okay, you ready? – You did good. Don’t start now, you’ll
make me start, look at you. You did good. It’s a long drive home, we
can’t be crying and stuff thinking about it. – I’m so bored. I’m just kidding.
– She’s bored already. Come on. Next year, don’t worry, I’m sure we’ll find other things to do. – Yeah – I’m sure of it on Friday nights. – Yeah, I’m gonna wear my 58 earrings. There’s somebody that’ll have number 58. I’ll cheer him on. – We need to start like an adopt a high school football player thing. – That’s a great idea. – Oh no, no, no. I didn’t mean it. It was a joke. – Okay
– Shh (laughing) Abbie is asleep. We are you know, I was
thinking about this in the car like cherish your time. – Don’t start. – I’m not, I’m just
saying cherish your time with your kids that’s all you know? They grow up fast. Take that time and this is
like a reminder to myself you know, there are definitely
times where I was like I should’ve you know? – You can’t do that. – No, but I mean just hopefully learn from other peoples mistakes, not that I was a bad dad or anything and didn’t make time for
my kids but you know, take the time. Stop watching this video right now and go play with your kids okay? We’re going on a cruise. Leaving tomorrow, bye. Comment by Veronica Reyes said wow, Asa really does have legs. – That’s too funny. – I said two of them. That’s fair, you rarely
see my legs in the vlogs cause it’s always like this angle. You see everybody else’s legs not mine. Fair point.

100 Comments

  • Reply Tammy English November 7, 2019 at 10:36 am

    Is this the type of music Abbie likes lol

  • Reply Tammy English November 7, 2019 at 10:45 am

    Don’t be sad Pricilla it’s just a different journey now ….my oldest is almost 34 yr .31 yr , 24 ,,I always tell young parents how quick this time flys by .. but now it’s Grandchildren and fun to enjoy their journey

  • Reply Anne LuvKake November 7, 2019 at 10:48 am

    😢 I was crying until Assa said “Let’s create a adopt a football player.” Cills face lite up like a Christmas tree. 💗💖💜

  • Reply Kristy Hollis November 7, 2019 at 11:01 am

    I bet you never thought that a woman from Queensland Australia would be sitting here crying because of Isaiah last game of football….. I feel your pain lol ♥️

  • Reply Renea Volmari November 7, 2019 at 11:12 am

    Adopt a football player…almost became a thing

  • Reply Natasha Mcrobert November 7, 2019 at 11:23 am

    Aww am sure a crying meas at this ❤❤❤❤

  • Reply Nadine de Vries November 7, 2019 at 11:56 am

    You are such lovely people. Hugs 😘

  • Reply Trace Face November 7, 2019 at 12:04 pm

    Well so much for my makeup this morning.

  • Reply Lahaina Jones November 7, 2019 at 12:42 pm

    😢💙😢💙

  • Reply bellisperennis42 November 7, 2019 at 12:58 pm

    No Puppuchinos at Dunkins, Maverick! 🙁 Try to get your dad to Starbucks every once in a while! ;-D

  • Reply Lauren Aradio November 7, 2019 at 1:27 pm

    I’m going to be a parents like P one day. Emotional yet so happy 😂❤️

  • Reply NickieB November 7, 2019 at 1:28 pm

    When Asa was talking about cherishing your time with your kids and Priscilla said "Don't start" and he said "I'm not"…

    He definitely 'started' hahahah

  • Reply Hatch Man Do November 7, 2019 at 1:33 pm

    Put freezer in garage as an extra freezer when you get your new set

  • Reply Alex Cooper November 7, 2019 at 1:36 pm

    THIS MADE ME CRY!!! HOW DARE YOU! lol. It's just another chapter for him… one chapter ends another is being written. 😢😢😢❤❤❤😙

  • Reply Kelsey Standifer November 7, 2019 at 1:39 pm

    When Priscilla started crying I started to tear up. I was on my high school drill team so I know the feeling of being at your last fnl

  • Reply Robin Kyriakakis November 7, 2019 at 1:48 pm

    I love pricilla ! Great idea! Adopt a football player!

  • Reply Lauren Cliver November 7, 2019 at 1:55 pm

    Priscilla you and I are so much alike.

  • Reply Wendy Lefever November 7, 2019 at 2:03 pm

    I'm crying….take the time

  • Reply R B November 7, 2019 at 2:06 pm

    We need to start a adopt a highschool football player
    ……. 😳😳 that’s a great idea ……

  • Reply Alice Little November 7, 2019 at 2:11 pm

    can you not switch the doors for the new one and use the old doors?

  • Reply mochalatay1 November 7, 2019 at 2:25 pm

    Priscilla gets me every time!!!

  • Reply Laura Vianney Sturgell November 7, 2019 at 2:35 pm

    I'm not crying, I have allergies! Allergies to emotions.😭😭😭😭

  • Reply Neil K Walk November 7, 2019 at 2:48 pm

    Sorry to hear about the refrigerator. I'm in the same boat with several appliances and some home repair projects that have mounting costs. I'm going to apply to HD and Lowes and see if I can get an employee discount!

  • Reply trinity haubrich November 7, 2019 at 2:49 pm

    Ohhhh her sad faccceeee almost made me cryyy

  • Reply Angie Scott November 7, 2019 at 2:50 pm

    Welcome to parenthood, the land of regrets. I feel your pain. Priscilla, I just love your heart. You were so ready to jump on adopting a football player for next year. You go girl!

  • Reply Abra AWE-bruh Singleton November 7, 2019 at 2:57 pm

    Asa not being able to wait for Priscilla to get more creamer… I feel ya, Asa, I feel ya…

  • Reply RUBY BAXTER November 7, 2019 at 3:06 pm

    Amazing Video 🙌🏼 CONGRATULATIONS to the team and to all the supporting parents, family, friends yall keep being genuine positive lights in each others life 💓🙏🏼🧘🏻‍♀️

  • Reply Timothy Courtemanche November 7, 2019 at 3:16 pm

    Find an old school refrigeration guy, he will hunt down and fix the leak!

  • Reply Oddward November 7, 2019 at 3:19 pm

    Priscilla crying makes me cry everytime

  • Reply sweet1girl 2017 November 7, 2019 at 3:20 pm

    😭😭😭😭

  • Reply LeeLeexD November 7, 2019 at 3:24 pm

    Welp im up for adoption, although im not in high school any more but you can still cheer me on lol

  • Reply J Fro November 7, 2019 at 3:41 pm

    Pricilla you’re a pretty crier. ❤️

  • Reply Anna Wilson November 7, 2019 at 3:47 pm

    I have a family friend that “adopted” the player that wore her sons number after he graduated! She was a teacher at the school so on game days she would wear her mom gear and track down the boy that was now wearing her sons number! It’s an amazing and touching idea!

  • Reply Camille Hays November 7, 2019 at 3:48 pm

    Wow!! That was emotional! Thanks for sharing such a special moment in your lives! You guys are awesome!

  • Reply Franny November 7, 2019 at 3:53 pm

    Im 17 and don't have a kid but i still should stop watching because i need to learn for school

  • Reply Kimberly Haines November 7, 2019 at 3:55 pm

    there never is enough time to prepare for a cruise, I think I spent 2 weeks packing! We just got back from our Sunday night and are still cleaning and taking care of stuff!

  • Reply Jennie Thomas November 7, 2019 at 3:58 pm

    " I already have my keys. I know it's not a healthy addiction but I need my coffee." Asa I feel your pain.

  • Reply Robbie Kenan November 7, 2019 at 4:07 pm

    I love your vlogs. I do despise Rap. It is not music.

  • Reply Jamie Petti November 7, 2019 at 4:10 pm

    Senior year is the toughest, its the last of the last every time your turn around. But just know you raised an amazing kid and he will continue to make you proud year after year.

  • Reply sophie dennis November 7, 2019 at 4:19 pm

    You should become foster parents

  • Reply Anna Norris November 7, 2019 at 4:30 pm

    Priscilla I cried right a long with you. I have two boys an they are almost 7 on the 13th of nov an an the other one is 4. An man they are growing up so fast. I love watching your guys channel. You all brighten my day!

  • Reply Angela Thomas November 7, 2019 at 4:32 pm

    Very emotional time for y’all but Priscilla when you cry I don’t know why but I cry when you cry it’s sad to see you Emotional like that

  • Reply Victoria Thomascik November 7, 2019 at 4:35 pm

    I love the Abbie cam in the backseat of the truck!! I think you should do more back seat shots pls and thank you 😁😁😁

  • Reply Angela Thomas November 7, 2019 at 4:35 pm

    I can’t she’s at school but she is my last child at home and I cherish every moment I can with her my other three girls also I spent so much time with them they love their mama so much never was embarrassed of me because I was the cool mom ha ha like you Purcella

  • Reply Lu lu November 7, 2019 at 4:47 pm

    What college is Isiah going to?

  • Reply Dina November 7, 2019 at 5:13 pm

    What a loving mom and dad.

  • Reply Kim Wells November 7, 2019 at 5:17 pm

    Love. So much love! 💕

  • Reply Latricia Livingston November 7, 2019 at 5:20 pm

    #58🙁😟😢😭😭😭😭😭💟💟💟

  • Reply robin malkki November 7, 2019 at 5:21 pm

    whats that song at 2:52 ?

  • Reply powderandpaint14 November 7, 2019 at 5:25 pm

    That's some amazing hair the red haired guy on the team has!

  • Reply Cindy C November 7, 2019 at 5:25 pm

    Priscilla and Asa you have many years of first and last times with your kids. Those too will make you cry. I blinked my eyes with my amazing kids who are now 37 and 35 (I'm 57) time keeps flying. Look towards the exciting future….Many hugs, Cindy from San Diego

  • Reply Joni Biery November 7, 2019 at 5:28 pm

    I am just amazed at the low support this school gets from parents and their public. My daughter was a baton twirler for the band front and performed at the football games for her school. (home & away)The bleachers were always full! The support from the parents & the public were always overwhelming! It saddens me to see all of the empty seats at these games now! I feel bad for the students that play these sports. Even at the Homecoming Games I saw a lot of empty bleachers. Is it like this everywhere now?

  • Reply Kelsey Simone November 7, 2019 at 5:33 pm

    Oh my ❤️. This video made me wanna go home and hug my mom

  • Reply Christina Roy November 7, 2019 at 5:36 pm

    Totally cried with you cilla 💕

  • Reply Renny Ardian November 7, 2019 at 5:47 pm

    Subtitle Indonesia please

  • Reply Sierra Hakes November 7, 2019 at 6:12 pm

    See you guys are doing a great job! It's hard but Isaiah is proof and everyday Abby does great things despite the autism! My little brother has autism and life was crazy at first, now hes going to college himself to be a computer technician. I couldn't be prouder of both him and Isaiah! Keep going strong and love y'all!

  • Reply Abra AWE-bruh Singleton November 7, 2019 at 6:34 pm

    Love Priscilla's "58" earrings!

  • Reply Kayleigh Santee November 7, 2019 at 6:38 pm

    Scilla’s face at the end when she fights those tears. ugh, same girl.

  • Reply tracie white November 7, 2019 at 6:40 pm

    Ugh so emotional 😩. I cried like a baby. I went threw this in June with my oldest daughter. You should also be proud of the MAN you raised.

  • Reply Kathee Starr November 7, 2019 at 7:37 pm

    We had a new fridge that leaked after owning it for about 5yrs. It leaked for a few yrs so I finally looked online to see what the dealio was? Turns out it’s normal! To fix it all we had to do was turn it off for 24hrs, then turn it back on, I thought that’s insane, but guess what? It fixed it!! No more leaks. 😉

  • Reply Becky Heap November 7, 2019 at 7:45 pm

    Thanks lots of love night lots of love tired so tired so trying sleep trying sleep me I’m bed going sleep going sleep me yes okay

  • Reply Tamara Janae November 7, 2019 at 8:17 pm

    This video took me out😢😢😢

  • Reply Jessica Evans November 7, 2019 at 8:25 pm

    Yep… crying at work 😫❤

  • Reply Megan O'Donoghue November 7, 2019 at 8:48 pm

    I don’t know why but YouTube turned off my notifications for you guys. I though maybe you weren’t posting because you were away. I’m off sick from work and just spent and hour and a half catching up on everything I’ve missed. Every time I see you support your kids, tell them you love them and that you’re proud of them I cry. It’s so nice to know there are parents out there that are so emotionally open to their kids. I wish I’d heard some of those things from my parents growing up. Thank you for everything you do 😊

  • Reply Maci Albaugh November 7, 2019 at 9:05 pm

    Aw man!! I just uggo cried😭😭😭

  • Reply J.Stricken Art November 7, 2019 at 9:06 pm

    You could get 2 fridge freezer combos and just reverse the doors on 1 ( so they open like the double doors). Where the freezer in on top and fridge on the bottom. (If they will fit in your space)

  • Reply Perfectlyfaded Delusions November 7, 2019 at 9:26 pm

    You would make great adoptive parents

  • Reply kathrine dl November 7, 2019 at 9:41 pm

    Hi! I love seeing your beautiful family. I have known I have add since I was 15 and have been diagnosed with weak autism and last year I am 25 now. I love watching your channel and seeing how wonderful Abby is!

  • Reply Surly Momma November 7, 2019 at 10:29 pm

    Oh gosh I cried like a baby. New chapters are coming . How exciting

  • Reply Kaylee Kuczynski November 7, 2019 at 10:34 pm

    Hello

  • Reply kels matthews November 7, 2019 at 11:11 pm

    You could make a shadow box with his jersey, the earrings, and some other commemorative football items 😊 so you could look at them every day

  • Reply Cleo Taylor November 7, 2019 at 11:13 pm

    Pricilla I feel you on the first and last. Our daughter graduates this year and our youngest just started school. Tomorrow for us is Senior Night at the football game and it will be her last time for marching on the field for Band. I am already crying thinking about it. You guys are great parents. Keep it up.

  • Reply Jillian M November 7, 2019 at 11:52 pm

    So everytime she signs music is she asking you to change the type or was that just to make the video fun?

  • Reply Stephanie Garcia November 8, 2019 at 12:05 am

    I completely know how Priscilla feels. My son graduated high school in May and joined the Navy. When he finishes A school he will 2,400 miles away from home. Why do our babies grow up so fast.

  • Reply vikky137 November 8, 2019 at 12:39 am

    I'm 57yrs old and i never like dressing up fancy,

  • Reply jahmelles _day November 8, 2019 at 1:17 am

    😭 crying right along with y’all! Bittersweet. But, I like Asa’s adopt a player idea 😉

  • Reply Teresa Jeno November 8, 2019 at 1:33 am

    Priscella I know how you feel. I miss my children and their school activities such as football,softball Etc. It is so hard when they grow up but our children make the best memories ❤️.

  • Reply Sheila Williams November 8, 2019 at 1:48 am

    I’m not crying YOU’RE CRYING! 😭😭😭

  • Reply Shannon Marcotte November 8, 2019 at 2:41 am

    Owww my heart this is a beautiful video😊 I love your family!!

  • Reply Silvia Navarro November 8, 2019 at 3:14 am

    Ohh you guys make me cry 😢 a lot!! I have a 17 years old and I’m imagine that moment and I crying to!! 🤗🤗🇨🇷🇨🇷

  • Reply Senior Citizen101 November 8, 2019 at 3:22 am

    posted before the crying part was watched lol what about selling the freezer, having broken frig hauled away and buy a different better rated frig/freezer combo. Or put freezer part in your garage for you guys to use 🙂 edited – yep I cried 🙂

  • Reply Bumpy Back Roads November 8, 2019 at 3:33 am

    What is the name of the song playing while Cilla is crying?

  • Reply GuerinGrad09 November 8, 2019 at 5:15 am

    Horrible music, but great video!

  • Reply Stephanie Kissi November 8, 2019 at 5:25 am

    I feel the same way , kids grow up so fast and I have looked back on the years and said girl did I do enough and I realize I did when my kids 25,20 and 19 year old accomplish a goal they had set for their lives , I’m like yes !! I did enough.

  • Reply debb903 November 8, 2019 at 6:30 am

    I just sold my house and I had to purchase an home policy in case something broke that first year. If it did, the new owner could get it fixed or replaced. Maybe you have that policy in your paperwork.

  • Reply Gail Evans November 8, 2019 at 7:21 am

    What beautiful video thank you for sharing x

  • Reply oboesax22 November 8, 2019 at 7:52 am

    Starbucks has puppy treats. Just wanna throw it out there 🤣🤣🤣

  • Reply Amy Murray November 8, 2019 at 10:56 am

    “Adopt a football kid” Hahahaha Priscilla was ON that idea 🤣❣️

  • Reply Jenny Howdy November 8, 2019 at 1:33 pm

    Every football player needs a Priscilla and Asa in their lives!!!

  • Reply Possum Wattle November 8, 2019 at 1:38 pm

    Priscilla I love your earrings. You are such. A precious mum

  • Reply NutMeg November 8, 2019 at 3:39 pm

    Not gonna lie, I just bawled my eyes out. I was in marching band in high school and immediately remembered how it felt to be at my last football game as a senior. You don’t realize just how much of your time is spent in those bleachers and on that field until it’s your last time. I remember watching my mama cry when our last football game was over, and I recall not quite understanding why she was so emotional. At 24, I totally get it now. Y’all are such amazing parents for supporting both of your children the way you do, but especially with how you’re so present and active in your sons life. Thank you for sharing this special moment with all of us.

  • Reply ChelseaLee November 8, 2019 at 4:36 pm

    I get that coffee addiction. ME. TOO.

  • Reply G Mitch November 8, 2019 at 4:37 pm

    What great memories for you all! Aww so special. So true…great advice at the end..

  • Reply Emily Dewar November 8, 2019 at 10:41 pm

    whats the name of the song that plays during the football game?

  • Reply Sarah November 9, 2019 at 12:58 am

    Congrats on the win…stop now I'm crying.

  • Reply hsbvt November 9, 2019 at 2:14 am

    "Would you like me to kick it?" Best line of the night!

  • Reply Heather Chere November 9, 2019 at 2:43 am

    Aww, poor mama! I am crying with you, my son just turned 29, but the last of alot felt like yesterday❤

  • Reply Kelly Stanley November 9, 2019 at 3:25 am

    Adopt a high school foot ball player bahahaha awesome idea Go prescilla

  • Reply staci groves November 9, 2019 at 4:00 am

    I want to be a parent like you be day I a Show much of what kids need

  • Reply Shannon Thomas November 9, 2019 at 6:16 am

    Made me cry! My baby turns 21 in a few days and I have been thinking about how fast time goes. Cherish every day!

  • Leave a Reply